Давно залишились у минулому ті часи, коли на лекціях студенти слухали теоретичний матеріал, а на практичних заняттях його відтворювали та використовували для розв'язання типових задач. Глобалізація та інформаційні технології змінили світ до невпізнанності. Сучасним студентам неможливо надати такий обсяг інформації, який був би достатнім для професійної діяльності протягом хоча б декількох років.
Виникає питання: а чи потрібна вища освіта в таких умовах? Відповідь однозначна - так, потрібна! Тільки тепер перед викладачами стоїть завдання не стільки транслювати певну інформацію (яка швидко застаріває), скільки навчити студентів працювати в мінливих, часто непередбачуваних умовах. Яскравий приклад - практичне заняття в групі МіЕк 2019-1 із дисципліни "Міжнародний бізнес та економічна дипломатія", яке проводила завідувачка кафедри - Юлія Федотова. Заняття розпочалось із прослуховування класичної музики та знайомства з біографією Людвіга Ван Бетховена. А потім студенти отримали завдання... змоделювати процес проведення перемовин із цим видатним композитором у сучасному світі. Таким чином студенти не тільки змогли усвідомити роль музики у налаштуванні до переговорів, але й опанували цінні для життя навички: уміння доносити інформацію у незвичних умовах та підручними засобами.