10 липня 2024 року відбувалася зустріч команди проєкту Re-Direction, присвячена обговоренню Порядку та умов здобуття загальної середньої освіти в комунальних закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Україні, який є доволі дискусійним і викликав величезну увагу з боку освітян.
Цим Порядком запроваджуються нерівні умови для отримання освіти громадянами за ознакою наявності статусу внутрішньо переміщеної особи, тобто може відбутися прецедент порушення принципів інклюзивної освіти, які є предметом дослідження в рамках проєкту. Порядок запроваджує обмеження права громадян на вибір форми та місця навчання виключно для учнів, які мають статус ВПО. Команда проєкту обговорювала протиріччя між прийнятим Порядком і чинними нормативно-правовими актами України, аналізуючи при цьому можливі наслідки такого рішення для майбутніх абітурієнтів, які приймуть рішення здобувати вищу освіту, а також роботи ЗВО на територіях, наближених до зони активних бойових дій.
Якість інформації - Відмова від відповідальності Фінансується Європейським Союзом. Проте погляди та думки, висловлені в цьому документі, належать виключно автору (авторам) і можуть не відображати позиції Європейського Союзу чи Європейського виконавчого агентства з освіти та культури (EACEA). Ні Європейський Союз, ні Виконавче агентство з питань європейської освіти та культури не несуть відповідальності за висловлені погляди та думки.
On July 10, 2024, a meeting of the Re-Direction project team was held to discuss the Procedure and conditions for obtaining general secondary education in municipal general secondary education institutions under martial law in Ukraine, which is quite controversial and attracted great attention from educators.
This Procedure introduces unequal conditions for obtaining citizens based on having the status of an internally displaced person, that is, there may be a precedent for violating the principles of inclusive education, which are the subject of research within the project. The Procedure restricts the right of citizens to choose the form and place of education exclusively for students who have IDP status. The project team discussed the contradictions between the adopted Procedure and the current regulations of Ukraine while analyzing the possible consequences of such a decision for future applicants who decide to receive higher education, as well as the work of higher education institutions in the territories close to the zone of active hostilities.
Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the European Education and Culture Executive Agency can be held responsible for them.